A Lyoness egy törzsvásárlói közösség, amely minden résztvevője számára kedvező feltételeket biztosít, és ezáltal készpénzt juttat vissza a pénztárcákba. Ennek ötlete 2001-ben született, amikor Hubert Freidl, a Lyoness Holding Europe AG vezérigazgatója egy vásárlás alkalmával kedvezőbb feltételek után érdeklődött. A következő választ kapta: „A kívánt mértékű árengedmény csak akkor lenne elérhető, ha a vásárlás összege lényegesen magasabb volna.” Hubert Freidl nem várta meg, hogy ezt kétszer is elmondják neki. Rögvest hasonló gondolkodású társak keresésére indult, akikkel létrehozott egy vásárlói közösséget.
Zseniális üzleti ötlet született!
Már csak egy egyszerű és hatékony módszerre volt szükség a vásárlói közösség gyors és egyszerű kialakításához. Hubert Freidl vállalkozásának első két évében elérte, hogy egy igen hatékony vásárlói tömeget állítson maga mellé. Ezzel egyidőben számtalan termékpartnert is talált, akik – hála a nagy vásárlóközösségnek – így jelentős és biztos vásárlói forgalmat hoztak létre. 2003. júliusában a sikereknek köszönhetően megalapították a Lyoness Holding Europe AG-t. A legjobb reklám még mindig a szájpropaganda: így alakult ki szinte magától baráti ajánlások révén az igény a személyes, professzionális, megbízható és átlátható, valamint mindenekelőtt a bürokráciától mentes ajánlási marketing létrehozására. Azóta minden érdeklődő csatlakozhat az ötlethez, és nemcsak személyes vásárlásai révén részesülhet pénzvisszatérítésben, hanem baráti ajánlásai által még több profitra tehet szert. Regisztrált vásárlók a Cashback Kártya használatával és a Lyoness termékpartnereinek eredeti vásárlási utalványaival vásárlási értékük meghatározott százalékát azonnali visszatérítésként visszakapják saját jóváírási számlájukra. Minden további direkt és indirekt vásárló után, akiket baráti ajánlás révén sikerült megnyerni a Lyoness számára, az ajánlót a vásárlási összegek további része illeti meg.
Forrás: http://www.lyoness.ag/HU/